Heerlijk - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Ira - WaarBenJij.nu Heerlijk - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Ira - WaarBenJij.nu

Heerlijk

Blijf op de hoogte en volg Ira

02 Maart 2013 | Thailand, Ko Samui

Heerlijk dagje relaxen. De codeine voor lin heeft geholpen, dus hoestvrij geslapen.
Zoals ik gister al zei, is het een zon, zee, strand en leesdagje geworden. Wel allebei een beetje verbrand, dus dat wordt morgen beter smeren en niet in slaap vallen ;-). Eind van de dag weer bij de massage dames op het strand geweest.
Vanavond met de taxi naar chaweng, beetje geshopt (leuk kado voor danique) en daar gegeten. Saaie maar heerlijke dag!!

En morgen? Onze laatste dag hier. Geen echte plannen, wel kleding uitzoeken en tassen inpakken. We hebben weer teveel kleding bij ons en zullen in dit hotel een tas laten staan. We komen hier de laatste 2nachten weer terug, erg leuk, want dit is echt een heerlijk hotel! Klein, en daardoor Heel persoonlijk.
Maandag om 7 uur s morgens (pppffff) worden we opgehaald en vertrekken we met de boot naar ko tao.

• 02 Maart 2013 - 18:13

Rebecca:

Elke keer weer leuk om te lezen wat jullie
    gedaan hebben!

Kus

• 02 Maart 2013 - 20:42

Ilona:

Nou, dat was een relaxt dagje zo te horen. Lekker hoor !
    En fijn dat de codeïne aanslaat. Haha, het is alleen niet goed tegen de hoest, maar je slaapt er ook lekker van. Succes met shoppen morgen ! Groetjes van Sven en Ilona X

• 03 Maart 2013 - 19:02

Natascha:

Wat een heerlijke vakantie! Hoe heet het resort waar jullie zitten, zag er erg knus uit! Natas X