niks doen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ira - WaarBenJij.nu niks doen - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Ira - WaarBenJij.nu

niks doen

Door: Ira

Blijf op de hoogte en volg Ira

01 Mei 2010 | Spanje, Madrid

Hola!

Tjonge jonge wat een rot toetsenbord gister zeg. Hoop dat jullie er een beetje uitkwamen!

Nu zitten we in een speelhal met Internet, veel goedkoper, veeeeel sneller en met een toetsenbord dat het doet!

Vandaag was het weer erg lekker, we hebben bij het zwembad gelegen, voornamelijk omdat het nogal waaide en je op het strand gezandstraald werd. Door die wind heb je helemaal niet door hoe warm het is en is het dus uitkijken. We doen verder helemaal niks, dus erg veel heb ik niet te vertellen.
Puerto del Carmen is vrij groot en erg toeristisch, voor zo´n weekje heel leuk. Het is hier nu nog niet zo druk, ze verwachten vanaf begin juni hoogseizoen. Voor mij ideaal! Er zijn hier veel winkeltjes en heel veel verschillende restaurantjes. We hebben net mexicaans gegeten, dat kost hier helemaal niks.

Gisteren hebben we dus gewinkeld in Biosfera een groot modern winkelcentrum met Zara en andere bekende winkels. Gisteravond hebben we er even gewinkeld, maar morgenochtend gaan we er uitgebreid winkelen. Lin mag elke keer kiezen wat we gaan doen en eten, het is tenslotte haar kado.
Zij geniet enorm van het helemaal niks doen. Zij is aan haar 2e boek begonnen, ik aan mijn 3e.

Dat was het wel weer, hoop dat jullie ook weer een beetje mooi weer krijgen!

Danique en Rebec, knuffel de katten maar een keer extra, wij hebben hier ook alweer een verzorg kat gevonden...

Doeiiiiiiiiii!

• 01 Mei 2010 - 21:34

Rebecca En Stefan:

Een verzorgkat... heeft ie al een naam? Je kan ze ook mee naar huis nemen he... Schijnt tegenwoordig helemaal niet zo lastig te zijn ;-)Ik ben vanavond lekker even een tijdje bij je kindjes geweest. Wat een kroelkatten zeg! En dat terwijl ik een uurtje na Danique kwam die ook al een tijdje met ze had gekroeld. Ook die van jou hoeven niet meer te wennen en zijn gelijk blij als we er zijn.
    Morgen zal ik de extra knuffels overbrengen vanuit Spanje!

x

• 02 Mei 2010 - 16:02

Danique:

lekker hoor!!!
    jaa ik kon dat verhaal hiena niet lezen maar dit verhaal wel;)

ooh kan je de verzorg kat niet meenemen naar huis?
    hebben we nog een kat er bij;)
    hihii

ik ga morgen weer even met ze knuffelen!
    ze zijn helemaal blij als ik thuis kom!
    zeker charley hij wilt helemaal op je liggen.
    x