Bijkomen - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Ira - WaarBenJij.nu Bijkomen - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Ira - WaarBenJij.nu

Bijkomen

Blijf op de hoogte en volg Ira

28 Februari 2013 | Thailand, Ko Samui

Dat wordt een kort verslagje over vandaag! We hebben namelijk niet veel gedaan, maar wel genoten!
Vanochtend gewoon de wekker gezet, om 9 uur zaten we aan het ontbijt. Even gesproken met de manager die alles zo goed heeft geregeld voor Lin haar verjaardag! Na het ontbijt nog even een rondje gelopen, gekeken waar de massage salons zijn. Om 10 uur kwam er nog iemand van Fox om alle komende transfers te bespreken en wat over het eiland te vertellen. Wel leuk, maar ik heb natuurlijk via internet het meeste al zelf uitgezocht.
En toen hebben we de rest van de dag geluierd bij het zwembad, beetje gezwommen, gelezen, muziek geluisterd, nou ja, je begrijpt t wel. Eind van de middag een heerlijke massage op het strand genomen, met de golven als achtergrond geluid. Het was echt heerlijk! Dat gaan we zo vaak mogelijk doen, kan ook wel voor 6 euro per uur! Net terug van eten (ook zo belachelijk duur, 7,50 samen) en nu hopelijk een beetje slaap inhalen. Morgen gaan we met een chauffeur het eiland bekijken, zin in!

Groetjes, Lin en Ira

Leuk dat jullie reageren trouwens!!

• 28 Februari 2013 - 16:09

Cees Mooijman:

he meiden wat een top dag lekker genieten, goed eten en een massage toe.
    Probeer lekeer te slapen en morgen weer fris en fruitig een nieuwe
    dag beginnen.
    veel plezier en met nikki gaat alles goed.
    ze is wezen bowlen met damian en nog gewonnen ook te topper.
    Geniet en kom tot rust.
    Linny hoe gaat het met je verkoudheid, voel je je al beter.

• 28 Februari 2013 - 18:03

Tessa:

Wat een verwennerij! Heeeeeeerlijk!

• 28 Februari 2013 - 22:02

Birgit:

Heb net alle verslagen tot nu toe gelezen. Klinkt allemaal fantastisch. Onze drie dagen in Emmen waren heel anders maar ook leuk. Lekker gegeten, geshopt, bioscoop en dierentuin bezocht en vandaag heerlijk in de sauna (hebben wij het ook eens warm :) ). Veel plezier nog!

• 28 Februari 2013 - 22:30

Ilona:

Owwwwwwwwwwwwwww, ik wil ook lekker aan dat zwembad liggen zo vlak aan zee !!!!
    Geniet maar lekker met z'n tweetjes !!!! En neem inderdaad zoveel massages als mogelijk.
    Hier in Nederland is het haast onbetaalbaar, maar daar kun je het er lekker van nemen !
    Hoop trouwens niet dat het echte Thaise massages zijn, die kunnen nl. nogal hardhandig zijn.
    Veel plezier !!!!
    Liefs, Ilona X