Laatste dag - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Ira - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Ira - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Blijf op de hoogte en volg Ira

11 Maart 2013 | Thailand, Ko Samui

De laatste dag alweer aangebroken. Lin ligt nog te slapen, ik ben zo uitgerust datik elke morgen vroeg wakker ben.
Gisteren zijn we weer aangekomen in ons resort op ko samui. Deze keer geen bungalow, maar de deluxe kamer. Prima kamer, maar die bungalow was toch dat beetje extra, leuk dat dat de eerste dagen toch gelukt was!
We zijn gisteren vanaf ons strandje weer met de 4wheeldrive naar de pier gebracht. doordat het niet meer geregend had, was de rit een stuk minder spectaculair, maar het blijft natuurlijk hobbelig. Op de pier aangekomen hoorde we dat de boot een uur vertraging had en we zouden aankomen op een andere pier in samui. de mw bij de balie gaf meteen aan dat de organisatie die onze transfers regelde al gebeld was. Ik blijf me verbazen.... Weer top geregeld! Op de pier zitten wachten en voor je het weet zit je met allerlei mensen te kletsen ( nou ja, ik heb dat dan altijd). Deze keer met een meisje uit macedonie die 4 maanden door azie aan het trekken was samen met een amerikaans meisje. En dan ben ik verder helemaal niet jaloers....
Op samui zijn we ons meteen gaan omkleden en naar ons kleine restaurantje gegaan achter ons hotel. We hadden namelijk erg zin in mango stickey rice ;-). Komen we daar, zegt de eigenaar, dat hebben we alleen s avonds.... Mmmmm wat moeten we dan weer eten? We hebben niet zo'n trek in uitgebreid lunchen, doe dan maar een paar springrolls. Maar verrassing, de eigenaar heeft toch de mango stickey rice geregeld, heerlijk!
Terwijl we eten, verbazen we ons erover, hoe druk het hier is. Het restaurantje ligt aan de weg, daar hadden we de eerste dagen van onze vakantie geen last van, maar na een week zonder verkeer, valt dit ineens op.
De rest van de middag lekker bij het hotel aan ons strandje met wifi. Lin heeft een hele tijd met jeff op skype gezeten en we hebben lekker op het gemak het nieuws, facebook en wordfeud opgepakt. In de tuin waren ze ook nog een palmboom aan het snoeien, waarbij ook de kokosnoten werden verwijderd. Iedereen aan het zwembad kreeg er 1, lekker hoor!
Gisteravond zijn we naar fishermans village geweest en hebben we een aantal kadootjes gekocht. Voor vandaag hadden we allerlei plannen, maar weten we nog steeds niet waar we zin in hebben. Eerst maar eens ontbijten!

• 11 Maart 2013 - 18:36

Ilona:

Ahhhh, aan alle het mooie komt helaas altijd weer een eind.
    Maar zo te horen hebben jullie genoten, ondanks toch wel wat regen.
    Alvast een goeie vlucht terug en tot snel !

Liefs,
    Ilona X