Maandag 8 en dinsdag 9 september - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ira - WaarBenJij.nu Maandag 8 en dinsdag 9 september - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ira - WaarBenJij.nu

Maandag 8 en dinsdag 9 september

Door: Ira

Blijf op de hoogte en volg Ira

09 September 2014 | Indonesië, Sanur

Mijn laatste berichtje eindigde met Bali belly, gelukkig had ik deze keer voor het eerst uit voorzorg antibiotica meegenomen en deze maandagochtend meteen geslikt. Nu, dinsdagavond gaat het alweer heel goed. Wel hebben we uit voorzorg onze dagtrip van vandaag verzet, want ik zag me nog niet vandaag de hele dag in de auto zitten.
Tja wat hebben we dan gedaan, daar kan ik dus heel kort over zijn. We hebben 2 dagen gerelaxed. Heerlijk bij het zwembad gelegen. Maandagavond hebben we nog iemand ontmoet die we alleen van internet kenden, van de Bali facebook pagina. Wie had ooit gedacht dat mamma zo hip zou worden :-)
Verder hebben we nog een beetje geshopt, deze keer ben ik ook eens geslaagd, maar mamma is de groot inkoper hier!
Vanavond hebben we in de bar van ons hotel nog wat gedronken, echt een heerlijke plek, met loungebanken en lounge muziek, kijkend op het looppad naar alle mensen die langslopen.

Morgen komen er weer een aantal mensen van de Bali pagina onze kant op, voor een lunch. Een stel dat ook hier op vakantie is en een dame die in Oost Bali woont. En morgenmiddag is er op het terrein van het hotel een huwelijk gepland van de zoon van de eigenaar. Iedere gast heeft een uitnodiging gekregen om vooral te komen kijken. Dat gaan we dan ook zeker doen!

Komende week hebben we wel weer wat dingen gepland staan, een kookworkshop, een dagtrip naar Oost Bali ( ipv vandaag) en een dagtrip naar de Tanah Lot tempel en Kuta. in Kuta zijn we nog nooit geweest en dat is DE badplaats hier. Ik toep altijd dat me dat veel te druk is, maar ik vind dat we dat toch maar eens moeten bekijken. En verder zien we wel hoe het loopt!


  • 09 September 2014 - 18:17

    An Lagas:

    Word maar gauw beter want je hebt nog een heel progamma.heb bewondering voor je moeder dat zij dat allemaal vol kan houden. Groetjes

  • 09 September 2014 - 19:24

    Rebecca :

    Klinkt alweer heerlijk... Nogmaals wat een leuk programma heb je gemaakt!
    Ik vond Kuta (13 jaar terug) leuk druk voor een paar daagjes.
    Ze stikken er van de aanbiedingen, afhankelijk van het tijdstip dat je er bent, special morning price, special sunset price, special evening privé etc etc. Dus moet lukken om iets leuks te scoren!! Veel plezier weer de komende dagen!!
    Xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ira

Reizen is mijn grootste hobby, als ik de kans krijg ben ik ff weg! Dat gaat van 1 weekje naar de zon niks doen, tot rondreizen in alle landen die ik nog wil ontdekken.

Actief sinds 01 Juni 2009
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 13432

Voorgaande reizen:

07 April 2016 - 23 April 2016

Thailand het gouden zuiden 2016

31 Augustus 2014 - 18 September 2014

Bali 2014

26 Februari 2013 - 12 Maart 2013

Lindsey 21, island hoppen in Thailand

30 April 2010 - 06 Mei 2010

een weekje naar Lanzarote

11 Augustus 2009 - 27 Augustus 2009

Bali 2009

07 Juli 2012 - 30 November -0001

Java - Bali 2012

Landen bezocht: