Maandag 8 en dinsdag 9 september - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ira - WaarBenJij.nu Maandag 8 en dinsdag 9 september - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ira - WaarBenJij.nu

Maandag 8 en dinsdag 9 september

Door: Ira

Blijf op de hoogte en volg Ira

09 September 2014 | Indonesië, Sanur

Mijn laatste berichtje eindigde met Bali belly, gelukkig had ik deze keer voor het eerst uit voorzorg antibiotica meegenomen en deze maandagochtend meteen geslikt. Nu, dinsdagavond gaat het alweer heel goed. Wel hebben we uit voorzorg onze dagtrip van vandaag verzet, want ik zag me nog niet vandaag de hele dag in de auto zitten.
Tja wat hebben we dan gedaan, daar kan ik dus heel kort over zijn. We hebben 2 dagen gerelaxed. Heerlijk bij het zwembad gelegen. Maandagavond hebben we nog iemand ontmoet die we alleen van internet kenden, van de Bali facebook pagina. Wie had ooit gedacht dat mamma zo hip zou worden :-)
Verder hebben we nog een beetje geshopt, deze keer ben ik ook eens geslaagd, maar mamma is de groot inkoper hier!
Vanavond hebben we in de bar van ons hotel nog wat gedronken, echt een heerlijke plek, met loungebanken en lounge muziek, kijkend op het looppad naar alle mensen die langslopen.

Morgen komen er weer een aantal mensen van de Bali pagina onze kant op, voor een lunch. Een stel dat ook hier op vakantie is en een dame die in Oost Bali woont. En morgenmiddag is er op het terrein van het hotel een huwelijk gepland van de zoon van de eigenaar. Iedere gast heeft een uitnodiging gekregen om vooral te komen kijken. Dat gaan we dan ook zeker doen!

Komende week hebben we wel weer wat dingen gepland staan, een kookworkshop, een dagtrip naar Oost Bali ( ipv vandaag) en een dagtrip naar de Tanah Lot tempel en Kuta. in Kuta zijn we nog nooit geweest en dat is DE badplaats hier. Ik toep altijd dat me dat veel te druk is, maar ik vind dat we dat toch maar eens moeten bekijken. En verder zien we wel hoe het loopt!

• 09 September 2014 - 18:17

An Lagas:

Word maar gauw beter want je hebt nog een heel progamma.heb bewondering voor je moeder dat zij dat allemaal vol kan houden. Groetjes

• 09 September 2014 - 19:24

Rebecca :

Klinkt alweer heerlijk... Nogmaals wat een leuk programma heb je gemaakt!
    Ik vond Kuta (13 jaar terug) leuk druk voor een paar daagjes.
    Ze stikken er van de aanbiedingen, afhankelijk van het tijdstip dat je er bent, special morning price, special sunset price, special evening privé etc etc. Dus moet lukken om iets leuks te scoren!! Veel plezier weer de komende dagen!!
    Xxx